K Sonicovým kulatinám přináší SEGA opravdovou vychytávku

Sonic

Máme další důvod k oslavě. Zběsilě běhající animovaný modrý ježek v červených botách, Sonic, slaví dvacáté narozeniny. A úžasné na těchto SEGA hrách je, že ho znají generace dnešních dětí a  jejch rodičů. V jednoduchosti je kouzlo, a i když se věková hranice posunula do předškolních lavic, Sonic je sto se prodrat i na soukromé retroparty, kde se u jedné z nejstarších verzí taťkové a mamky u compů střídají s hlasitým smíchem a hecováním.

Člověk by řekl, co na tom mají? Snad nějaký sentimentální úlet, který je stejně z pohledu 21. století optimističtější, než se mučit na zamrzlé 286, 386 nebo 486.

Sonic the Hedgehog je maskotem SEGA a poprvé se na trhu objevuje v roce 1991. Nefiguroval jen v počítačových hrách a herních konzolách, ale je také známý jako animovaná postavička z japonských filmů.

Od druhé série už není ve svých misích sám. Tento hrdina s nebezpečnými bodlinami, který v okamžiku vystřelí extrémní rychlostí nebo získá dočasnou nesmrtelnost, nás seznámil s dalšími protagonisty: kamarádkou Miles, známou také jako Tails, oranžovou lišku, s nepřítelem Knuckles, který je Sonicovi velmi podobný, ale místo bodlin v boji uštědřuje nepřátelům rány pěstí. Dále Dr. Robotnik (též Doctor Eggman), úhlavní ježkův nepřítel se smrtícími stroji a zlovolnými myšlenkami a s jeho výtvorem robotem, kovovým Sonicem, jehož úkolem je zničit kladného hrdinu Sonica jeho vlastními zbraněmi.

A Sonic to ještě nevzdává. Na trh je ohlášena nová hra – Generace Sonic.

Sonicův vesmír je uvržen do chaosu, kde tajemná nová síla vytváří „časovou díru“, které Sonica a jeho přátele vcucnou do minulosti. Díky tomu se Sonic setká s některými překvapeními z doby minulé, včetně takového Sonica, kterého mohli znát hráči v roce 1991. Moderní Sonic a Sonic Klasic musí porazit podivného nového nepřítele, zachránit své přátele a zjistit, kdo skutečně vězí za těmi ďábelskými skutky.

Moderní Sonic už není tak baculatý jako jeho předek. Za ten dlouhý čas podstoupil mnohé obměny, co do vzhledu, tak i pohybů.

Sonic tvoří dvě základní generace odlišných herních režimů. Nejprve klasický 2D z roku 1991, zavalitý ježek, a po té moderní 3D.

Generace Sonic podle serveru Gamepro má přinést uživatelům opravdu skvostný zážitek, jako bychom si prošli vlastním časoprostorem vzpomínek her, až do moderní vymakané hry, která je snadno ovladatelná, rychlá a graficky velmi působivá.

 

Obrázky: Gamepro

Komentáře