EA hlásí: FIFA 12 stejná jak pro konzole, tak pro PC

Dlouhá léta se museli PC hráči naučit žít s faktem, že se jejich verze hry stávala takovými Českými dráhami pro rakouské dopravce – produkty přicházely v několikaletých zpožděních, a když na konzole přišla nějaká revoluční novinka, PC verze se jí dočkala při nejlepším za 2-3 roky. To, alespoň dle slov jednoho z vývojářů od EA, končí.

Nový Player Impact Engine, který se má zaměřit na vylepšení zejména fyzikálních vlastností na úroveň reality, bude jak v konzolových, tak v PC verzích nové verze fotbalové hry. To znamená, že verze pro PS3, XBOX360 i pro PC budou mít stejný engine, čímž končí dlouhotrvající šňůra náskoku konzolí, která trvala prakticky pořád od příchodu současné generace.

„Jedná se o moment, na který čekali všichni PC hráči. Konečně si budou moci naplno užít hry FIFA na své oblíbené platformě,“ řekl médiím výkonný producent Kaz Makita.

„Fanoušci PC si budou moci užít nejvyšší kvality gameplaye, nejhlubší herní modely a nejvěrnější grafické podání, které kdy byli pro tuto platformu vytvořeny. Součástí bude i novou live službu s názvem EA Sports Football Club.“

EA Sports Football Club byl představen na nedávné výstavě E3. Jde o službu, která bude propojovat hráče napříč celým světem do real-world hry.

Zde je první screenshot, který EA ohledně nové PC verze FIFA uvolnila:

 

Komentáře