Patch pro hru Crysis 2 přidávající DirectX 11 už v pondělí

Crysis 2

Na oficiálních stránkách společnosti EA Games a vývojářského studia CryTek se nedávno objevil na krátkou dobu zčista jasna patch pro PC verzi hry Crysis 2, který krom běžných oprav přidával opravdu důležité vlastnosti do hry. Pochopitelně je řeč o technologii DirectX 11 a zároveň textury ve vysokém rozlišení. Mnoho fanoušků této hry mohlo začít pomalu slavit, když chvilku na to byla celá novinka stažena a nahrazena vyjádřením, ve kterém se uvedl oficiální datum vydání patche.

Oficiální datum bylo nakonec stanoveno na 27. června, tedy příští týden v pondělí.

Určitě se sluší informovat, co vlastně opravný balíček s pořadovým číslem 1.9 obsáhne. Zde jsou základní informace v angličtině:

• Added Contact Shadows
• Added DX11 benchmark level
• Added DX11 support for Crysis 2
• – Tessellation + Displacement Mapping
• – High Quality HDR Motion Blur
• – Realistic Shadows with Variable Penumbra
• – Sprite Based Bokeh Depth of Field
• – Parallax Occlusion Mapping
• – Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
• – Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping
• Added Realtime Local Reflections
• Added support for Higher Res Textures Package
• Added various new console variables to whitelist

Patch bude rozdělen do několika kategoríí ke stažení bude zvlášť podpora DirectX 11. Další část patche bude obsahovat textury ve vysokém rozlišení.

Komentáře

Tags: ,