The Old Republic chtějí „vydržet několik desetiletí“

Kreativní ředitel Star Wars: The Old Republic James Ohlen se na letošním Comic-Conu  rozpovídal na téma jeho týmem vyvíjené hry. Hovořil zejména o obrovských ambicích, které by měly být doprovázeny odpovídajícím počtem vylepšení, úprav a zejména „hlavních“ světů. Konference vedená Darth Haterem pod záštitou Eurogamera hráčům osvětlila, že se již během spuštění hry můžou dočkat na celých devatenáct „hlavních“ světů. Dle slov tvůrců jich má následně přibýt další spousta.

„Chceme přidávat opravdu hromadu světů. Dokonce až stovky takových světů. V roce 2025 chceme mít více než 500 takových světů,“ říkal Ohlen a dal tím jasně najevo, s jak dlouhou budoucností své hry počítají. Základní devatenáctka „hlavních“ světů již dle názvu nejsou jedinými předměty, které budete moci v The Old Republic prohledávat. „V současnosti máme i přiměřené množství dalších světů,“ prozradil Ohlen. „Naším cílem je – evidentně – stát se online hrou, která bude fungovat po několik desetiletí. Budeme samozřejmě přidávat celou řadu světů, galaktických map a svět bude pořád ve vývoji.“

A nyní sami můžete vidět, pro je Star Wars: The Old Republic nejdražší hrou v historii EA. Každý charakter ve hře bude plně nadabovaná, dokonce i ti nejmenší prodavači na těch nepodřadnějších světech. Hlavní designer z Bioware, Daniel Erickson, řekl o samotném vývoji a natáčení dabingu, že byl „neuvěřitelně náročný po finanční stránce a až šíleně složitý na jeho zvládnutí,“ zatímco dodává že „musíte najmout šestnáct nejlepších herců vůbec a udržet si jejich hlasy do nekonečna.“

Star Wars: The Old Republic mají být vydány tento rok, beta víkendy jsou v plánu během měsíce září.

 

Komentáře