Tvůrci Super Meat Boy ohlašují další hru

Edmund McMillen spolu s několika dalšími tvůrci úspěšného nezávislého titulu Super Meat Boy uveřejnili, že pracují na další hře. A jak sami řekli, samozřejmě bude na PC. Nová hra nese název The Binding Of Isaac a autor jí popisuje jako „roguelike střílečku založenou na dungeon principech převzatých z Legend of Zelda (NES).“ Dle slov autorů se má hra objevit na Steamu během srpna.

McMillen popistuje hru se dále o hře rozepisuje jako o „Smash TV/Robotron v náhodně generovaném polo-RPG světě naplněném mnoha powerupy, předměty a speciálními schopnostmi.“ Z dalšího popisu hry je vidět, jak zapálení jsou její autoři. Pokusím se vám kousek jeho citace přeložit, i když se výklad jeho slov místy stává oříškem i pro člověka v oboru znalém.

„Ve hře The Binding Of Isaac se nesetkáte s klasickým „levelováním“, namísto toho jsme se rozhodli použít systém itemů. Každý level, kterého dosáhnete, bude mít svou místnost s pokladem, obchod, bosse a další speciální/skryté místnosti, které mohou obsahovat další unikátní předměty. Speciální itemy budou přicházet ve čtyřech sadách – Použitelné předměty, Speciální upgrady zbraní, Pasivní upgrady a ,stat‘ boostery. 90% předmětů, které během vašeho vývoje posbíráte, budou měnit jak vaše statistiky a schopnosti, tak i váš vzhled. Vaše postavička se tak stane monstrózním strojem zkázy nejen vlastnostmi, ale i podobou,“ hlásá McMillen na svém blogu.

V tomto momentě má hra šest hlavních dungeon se třemi kapitolami a šesti bossy. Je zde dále přes třicet typů nepřátel a něco, co McMillen nazývá jako „tuny dynamického dění“. Danny B je u The Binding Of Isaac znovu tím, kdo se postará o hudbu a zvukové doplňky.

 

Komentáře